Dát dohromady více lidí je vždycky výzva. Co teprve, když jich na obchodním jednání má být 14 a ze dvou různých firem. Termín pro takovou schůzku najdete nejdříve za tři týdny, protože to dříve s ohledem na nabité kalendáře tolika lidí prostě nejde.
Před schůzkou je aspoň dostatek času na přípravu. A pokud ji berou všichni svědomitě, prožene se v mezidobí vaší schránkou e-mailová smršť. Podklady pro jednání, připomínky, úpravy, návrhy, doplnění… To všechno lítá mezi 14 lidmi a rozhodně není snadné si v takové komunikaci udržet přehled.
Takhle to ale vůbec být nemusí! Stačí do manažerského repertoáru zařadit
Cisco Webex Teams, moderní platformu pro spolupráci jednotlivců i celých týmů. Ve Webex Teams zvládnete všechno, co pro takové jednání potřebujete. Oproti e-mailu snadněji nasdílíte podklady a rychleji prodiskutujete nejasnosti. Doladíte termíny. Případně fyzickou schůzku nahradíte videoschůzkou.
Už žádná smršť, všechno je uspořádané a celá skupina má pořád přístup ke všemu potřebnému z počítače, telefonu, tabletu... Jednoduše si v Cisco Webex Teams vytvoříte nový projektový space, do něhož přizvete všechny zástupce z obou firem. Pak už všichni pracujete v tomto společném virtuálním prostoru.
Jan Račanský
odborník na digitalizaci spolupráce, ANECT